marți, 22 iunie 2010

Drumroll....

Am marea placere sa anunt castigatoarele concursului organizat de noi impreuna cu facutdemana.com
Acestea sunt
Oana Roxana
De ce-mi plac buburuzele? Pentru că le pot striga pe trei nume şi toate trei drăgălaşe:buburuza,gărgăriţa şi mămăruţa, aşa cum mă mai alintă pe mine mami. Pentru că mă duc cu gândul la primăvară şi la prospeţime, pentru că nu mă tem de ele, aşa cum păţesc în cazul altor insecte. Sunt delicate şi fac subiectul mult îndrăgitului cântecel: Gărgaăiţă-riţă, cel pe care-l învăţam în primii ani ai copilăriei. Exact! Mă fac să mă simt iar copil. Şi cred că efectul nu se rezumă doar la mine.
si Geo
Iubesc buburuzele, pentru că:
Buburuzele bubuie de sănătate( au un număr mare de hematii în sânge).
Buburuzele papă buberic (Buruiană-de-bubă) să scape de bubuţa rea.
Buburuzele se plimbă pe bubaline (Specie de vite cornute) pe post de taxi.
Buburuzele scapă de febra bubonică bubuind fiziologic.
Buburuzele ascultă DJ Bubu .
Şi mai iubesc buburuzele, pentru că:
Poartă buline, fiind în trend anul acesta.
Sunt agenţii matrimoniale mobile.
Sunt sursă de inspiraţie pentru “Ghemotoace”.
Zboară, buburuză, zboară!

Saptamana asta buburuzele vor zbura spre ele. Astept poze cu buburuzele si noile lor stapane.

Un comentariu: