vineri, 7 ianuarie 2011

Color Report 2011

Orice designer din lume, fie el grafic, vestiemntar sau de produs, ar trebui sa fi auzit macar o data de PANTONE, cei care ne-au obisnuit ca la inceputul fiecarui an sa dicteze codurile ce vor colora lumea. Se pare ca vom avea parte de o primavara/vara la fel de delicioasa ca cea de anul trecut pentru ca paleta de culori nu difera extrem de mult, dar e la fel de fondanta si apetisanta.
 
Ma bucur enorm ca nu a disparut Rose Dust-ul de anul trecut, chiar daca anul acesta are mai putin gri in componenta si se regaseste sub alt nume - Silver Peony. Si desi nu am fot niciodata un fan al galbenului, Beeswax parca imi cam face cu ochiul acolo langa Peapod.
Dar inevitabil va trebui sa vorbesc si despre culoarea anului:
Honeysuckle
Mi-a parut rau cand am stiut ca a trecut anul si Turquoise 15-5519 nu va mai fi "printre noi" pentru ca mi-a placut si inca mai  imi place la nebunie. Si parca nici nu ma mai interesa care va fi noua culoare. Dar am dat din greseala peste ea si m-a lovit. Nu mi-a placut niciodata rozul atat de mult, in orice nuanta a lui, dar Honeysuckle ma face pur si simplu sa salivez - poate e si numele de vina. E fragila si agresiva, organica si artificiala, vesela si nervoasa, e genul de culoare care ori iti place ori nu-ti place...si mie imi place si ma inspira asa ca va puteti astepta la multe "Ghemotoace" in culoarea asta dar si in Coral Rose, Peapod, Blue Curacao...pentru ca nu ma pot abtine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu