marți, 17 august 2010

Cum a fost la Art Boutique


Anuntam acum foarte mult timp participarea noastra la Art Boutique care a avut loc intre 13-15 august in Sibiu. Iar acum ca s-a terminat e momentul sa lasam niste impresii.
Sibiul, asa cum il stiam, este un oras minunat. Nou, curat, cu mici accente sasesti care imi aduc aminte de Brasov si de "acasa". Un oras atat de minunat incat nu a ramas neobservat de multi si acesti multi au fost toti acolo in weekendul acesta. Astfel am ajuns sa stam intr-o camera improvizata, fara geamuri, cu 2 fotolii pat, fara baie sau macar o chiuveta. Si la caldura care a fost afara era imperios necesara una, dar am gasit totusi in toaleta restaurantului :P La fel de necesare ar fi fost si niste umbrele care sa ne fereasca de nimicitorul soare. Au existat niste umbrele dar nu suficiente si probabil pentru ca noi am ajuns mai tarziu nu am mai prins loc sub una. Desi locul meu se pare ca nu era nicaieri pentru ca nu mi-am gasit name-tagul in toata Piata Mica. Si tot la categoria necesar intra si iluminatul care a lipsit cu desavarsire pe partea noastra de piata, asa ca am improvizat fiecare cu ce a putut. O sa le trimit organizatorilor bonul de la laterna mica Varta pe care am gasit-o intr-un final la BILLA, pentru decontare :) Dar chinul de atunci s-a transformat deja in amintiri placute si amuzante.
Ne-am simtit bine, ne-am distrat, am baut litrii de limonada si ne-am facut prieteni noi. Ne-a bucurat si numarul mare de clienti, multi dintre ei fiind straini care au apreciat peste masura cerceii mei cu dulciuri :D
Asadar asteptam cu bucurie V.4 ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu